Zase je u konce jedna éra. Po více než 25leté spolupráci se Mitsubishi rozchází s italským Ralliartem.
Poté, co se Mitsubishi stáhlo ze světa rally (v první řadě japonský výrobce opustil šampionát WRC a poté i dálkové soutěže), bylo už jen pouze otázkou času, jak dlouho vydrží vzájemná spolupráce s Ralliartem.Na svých webových stránkách oznámila společnost Mitsubishi, která se v motoristickém sportu angažuje již 25 let, následující: „Z důvodů náhlé celosvětové změny v hospodářství a všudypřítomné finanční krize se podmínky naší firmy radikálně zhoršily. Proto jsme se rozhodli ukončit na konci března naše dlouholeté partnerství se společností Ralliart.“ Ralliart bude i nadále podporovat zákaznické programy, v úvahu přichází i nové projekty s jinými výrobci. Ukončení partnerství by se také mohlo podepsat na výkonnosti známé řady EVO, za kterou v poslední době právě Ralliart nesl odpovědnost.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.