Šéf Citroën Racingu, Olivier Quesnel, složil poklonu třem jezdcům s C4 WRC, kteří o uplynulém víkendu obsadili celé stupně vítězů v Mexiku. Pro francouzskou značku to byl první triple ve WRC!
Vítězství v Rally Mexiko znamenalo posun pro obhájce titulu, Sébastiena Loeba a Daniela Elonu, do čela jezdecké klasifikace. Druhé a třetí místo obsadili další jezdci s Citroëny C4 WRC, Petter Solberg a Sébastien Ogier.„Všichni tři odvedli skvělou práci, ale specielně bych chtěl vyzdvihnout výkon Seba Loeba a Daniela Eleny. Během druhého dne odvedli fantastickou práci. Vybojovali si tím vítězství,“ řekl Quesnel. „C4 dominovala této rally, když jezdci s naším vozem získali všechny nejrychlejší časy. Získali také pro francouzskou automobilku na šotolině první triple. Chtěl bych také pogratulovat Petterovi a Sébastienovi za jejich výborný sportovní duel.“ Když byl Quesnel dotazován, zda byl překvapen vlažným mexickým výkonem v podání Fordu, řekl: „Nebyl jsem překvapen. Nevím, co se Fordu stalo, možná to byl motor a nadmořská výška. Nám se zde daří, protože jsme zde vyhráli poslední tři rally.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?