Šéf Citroën Racingu, Olivier Quesnel, složil poklonu třem jezdcům s C4 WRC, kteří o uplynulém víkendu obsadili celé stupně vítězů v Mexiku. Pro francouzskou značku to byl první triple ve WRC!
Vítězství v Rally Mexiko znamenalo posun pro obhájce titulu, Sébastiena Loeba a Daniela Elonu, do čela jezdecké klasifikace. Druhé a třetí místo obsadili další jezdci s Citroëny C4 WRC, Petter Solberg a Sébastien Ogier.„Všichni tři odvedli skvělou práci, ale specielně bych chtěl vyzdvihnout výkon Seba Loeba a Daniela Eleny. Během druhého dne odvedli fantastickou práci. Vybojovali si tím vítězství,“ řekl Quesnel. „C4 dominovala této rally, když jezdci s naším vozem získali všechny nejrychlejší časy. Získali také pro francouzskou automobilku na šotolině první triple. Chtěl bych také pogratulovat Petterovi a Sébastienovi za jejich výborný sportovní duel.“ Když byl Quesnel dotazován, zda byl překvapen vlažným mexickým výkonem v podání Fordu, řekl: „Nebyl jsem překvapen. Nevím, co se Fordu stalo, možná to byl motor a nadmořská výška. Nám se zde daří, protože jsme zde vyhráli poslední tři rally.“
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?