Šéf Citroën Racingu, Olivier Quesnel, složil poklonu třem jezdcům s C4 WRC, kteří o uplynulém víkendu obsadili celé stupně vítězů v Mexiku. Pro francouzskou značku to byl první triple ve WRC!
Vítězství v Rally Mexiko znamenalo posun pro obhájce titulu, Sébastiena Loeba a Daniela Elonu, do čela jezdecké klasifikace. Druhé a třetí místo obsadili další jezdci s Citroëny C4 WRC, Petter Solberg a Sébastien Ogier.„Všichni tři odvedli skvělou práci, ale specielně bych chtěl vyzdvihnout výkon Seba Loeba a Daniela Eleny. Během druhého dne odvedli fantastickou práci. Vybojovali si tím vítězství,“ řekl Quesnel. „C4 dominovala této rally, když jezdci s naším vozem získali všechny nejrychlejší časy. Získali také pro francouzskou automobilku na šotolině první triple. Chtěl bych také pogratulovat Petterovi a Sébastienovi za jejich výborný sportovní duel.“ Když byl Quesnel dotazován, zda byl překvapen vlažným mexickým výkonem v podání Fordu, řekl: „Nebyl jsem překvapen. Nevím, co se Fordu stalo, možná to byl motor a nadmořská výška. Nám se zde daří, protože jsme zde vyhráli poslední tři rally.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?