Šéf týmu BP Ford Abu Dhabi, Malcolm Wilson, slíbil, že se do příštího závodu v Jordánsku pokusí vyřešit nedostatečnou rychlost Focusů WRC, která tým trápila v Mexiku.
Wilson dokonce rally v Mexiku popsal jako: „jednu z nejtěžších ze všech za poslední dobu.“ Jezdci týmu Ford, Mikko Hirvonen a Jari-Matti Latvala, závod dokončili na čtvrtém a pátém místě. Na vítězného Loeba zaostali o více než 1 minutu a 20 sekund. Mohlo by se zdát, že Finy ve službách Fordu zdržovala nevhodná pozice v pátek, jenže oba jezdci nestačili na nejrychlejší ani ve zbylém průběhu soutěže. Pouhé tři týdny po skvělém vítězství Hirvonena ve Švédsku si jezdci naříkali na pomalé vozy.„Během prvního dne jsme ztratili moc času, ale nevím proč. Musíme najít důvod, proč tomu tak bylo. Ten důvod najdeme, to se spolehněte. Zatím však nevíme. Je před námi hodně práce, ale my ji zvládneme a vrátíme se zpět do boje o vítězství,“ hlásá Wilson.„Byl to těžký víkend a výsledek nebyl takový, v jaký jsme doufali. Občas musíte dopadnout tvrdě na zem, abyste se dokázali zvednout a opět vyhrávat. To se nám přesně stalo. To, že jsme získali důležité body i přes tak špatný víkend, jaký jsme zažili, je ukázka naší síly,“ doplňuje Wilsona Gerard Quinn, šéf Fordu pro Evropu.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.