Organizátoři odtajnili všechny zkoušky letošního ročníku soutěže, která se pojede jen ve dvou dnech.
Rally Finland, která se pojede od 29. do 31. července, byla zkrácena ze tří na dva dny. Důvodem jsou oslavy 60. let světových soutěží, které začínají ihned po projetí všech aut cílem soutěže.Na nějaké zajímavé zvýraznění rally však Finové musejí zapomenout. Plánovaná superspeciálka ve středu města Jyväskylä musela být odřeknuta. Úřady města totiž neudělily povolení tuto zkoušku uspořádat. Místo toho je ve čtvrtečním programu jen krátká zkouška, která určí startovní pořadí do prvního dne.
„Prvních deset jezdců si bude moci po projetí cílem jejich startovní pořadí vybrat. Zbytek bude startovat podle výsledků zkoušky,“ řekl tiskový mluvčí. Kvůli zkrácení na dvě etapy klesl počet kilometrů, které se během soutěže odjedou, ze 344 na 307. Nejtěžší bude asi sobota, kdy se začíná už v 5:50 hodin ráno, první soutěžící budou očekáváni v cíli okolo 19:30 hod. Dohromady se pojede 19 měřených testů. V sobotu večer také na účastníky čeká velká party, která je pořadateli nazývána jako "Stage 20".
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.