Organizátoři odtajnili všechny zkoušky letošního ročníku soutěže, která se pojede jen ve dvou dnech.
Rally Finland, která se pojede od 29. do 31. července, byla zkrácena ze tří na dva dny. Důvodem jsou oslavy 60. let světových soutěží, které začínají ihned po projetí všech aut cílem soutěže.Na nějaké zajímavé zvýraznění rally však Finové musejí zapomenout. Plánovaná superspeciálka ve středu města Jyväskylä musela být odřeknuta. Úřady města totiž neudělily povolení tuto zkoušku uspořádat. Místo toho je ve čtvrtečním programu jen krátká zkouška, která určí startovní pořadí do prvního dne.
„Prvních deset jezdců si bude moci po projetí cílem jejich startovní pořadí vybrat. Zbytek bude startovat podle výsledků zkoušky,“ řekl tiskový mluvčí. Kvůli zkrácení na dvě etapy klesl počet kilometrů, které se během soutěže odjedou, ze 344 na 307. Nejtěžší bude asi sobota, kdy se začíná už v 5:50 hodin ráno, první soutěžící budou očekáváni v cíli okolo 19:30 hod. Dohromady se pojede 19 měřených testů. V sobotu večer také na účastníky čeká velká party, která je pořadateli nazývána jako "Stage 20".
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?