Solberg je frustrovaný a bezradný

Solberg, Petter
Solberg, Petter, foto: www.pettersolberg.com
iM2 24. února 2010 21:01
Sdílej:

Po nepodařeném vstupu do sezony ve Švédsku je Petter Solberg docela zklamaný. Pořád zůstává nejasné, proč se Norovi tak nedařilo.

Byl to začátek k zapomenutí. Už od začátku rally byl Petter Solberg bez šance. Petter se přitom na soutěž poctivě připravoval. S aktuálním materiálem přímo od Citroënu mohl klidně atakovat špičku. Nakonec však obsadil deváté místo se ztrátou přes deset minut, což bylo daleko za očekáváním.„Nenašli jsme k tomu žádnou rozumnou odpověď. Jediné, co vím, je, že skvělý pocit, který jsem z vozu měl během testů před závodem, byl během rally pryč. Před soutěží jsem absolvoval dvě místní soutěže a dva dny jsem testoval na různých tratích. Během rally panovaly stejné podmínky, jako při testech. Už na divácké zkoušce jsem ztratil sedm vteřin! Neměl jsem z toho dobrý pocit, nedokázal jsem chodit pozdě na brzdy a dostatečně brzy akcelerovat,“ vysvětluje Petter.

Solbergův tým po skončení soutěže odeslal diferenciál C4 WRC týmu Citroën Racing na překontrolování, protože by se mohlo jednat o možnou příčinu problému: „Budeme se snažit přijít na to, v čem byl problém. V současné době nelze nic vyloučit. Je mnoho důvodů, které mohou být příčinou našich špatných časů. Je klidně možné, že už na to nemám. Kdo ví? Možná na mě bylo až moc práce a stresu při hledání sponzorů a zajišťování týmu. Možná jsme nebyli dostatečně připravení. Po soutěži jsem ležel tři dny v posteli, protože jsem byl úplně vyřízený.“„Cítím se ve špičkové formě a po testu, který se odehraje během víkendu, budu vědět, jak je na tom auto. Naší malou výhodou ze Švédska tak jedině zůstane dobrá startovní pozice pro Mexiko. Je to rally, na které se mi vždy dařilo a už jsem zde i vyhrál. Podle výsledku, kterého jsme dosáhli ve Velké Británii v minulé sezoně, by se nám v Mexiku mohlo dařit, zvláště když budeme mít tak dobré auto,“ zakončil Petter Solberg.

 

Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.