Šéf týmu Ford WRT, Malcolm Wilson, věří, že jeho bývalý elitní jezdec, Marcus Grönholm, má stále dostatečnou rychlost. Kdyby měl Fin zájem, tak ho Wilson opět rád ve svém týmu uvítá.
Grönholm získal sice své tituly již v letech 2000 a 2002, ale až do roku 2007 jezdil v továrním týmu Ford. Vloni se vrátil za volantem Subaru WRC týmu Prodrive v Portugalsku a letos s Focusem WRC Stobartu ve Švédsku. Bohužel už po prvním dni byly šance na solidní výsledek pryč kvůli zlobící elektronice na Fordu Focus WRC.V sobotu ztratil dalších pět minut, když musel měnit na trati pneumatiku. Jenže Marcus také zajel jeden nejrychlejší čas na RZ a jeho časy se pohybovaly hodně vysoko, což dokazuje jeho rychlost. „Myslím, že byl zklamaný jen chvíli. Poté už si zbytek soutěže užil. Před startem soutěže byl na něj vyvíjen velký tlak. Jak znám Marcuse, tak chtěl být určitě hned od začátku konkurenceschopný,“ říká Wilson.
„Před startem soutěže jsem mu řekl, že už dva roky pořádně nezávodil, zatímco všichni ostatní závodí pořád. Jasně ale dokázal, že rychlost pořád má. Je ale obtížné zajíždět vyrovnané časy, když jste dlouho mimo auto. Zajížděl dobré časy, ale přidal i pár chybiček a pochopitelně měl problémy s elektronikou, což způsobilo hlavní ztrátu.“„Zatím jsme spolu nejednali o dalších startech, ale kdykoliv bych ho rád uvítal zpět v týmu Ford. Je to skvělý charakter a musíte pamatovat na to, že pomohl zajistit týmu oba tituly mezi konstruktéry, které jsme získali! Takže bych rozhodně rád viděl Marcuse zpět!“ zakončil Wilson.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.