Šéf týmu Ford WRT, Malcolm Wilson, věří, že jeho bývalý elitní jezdec, Marcus Grönholm, má stále dostatečnou rychlost. Kdyby měl Fin zájem, tak ho Wilson opět rád ve svém týmu uvítá.
Grönholm získal sice své tituly již v letech 2000 a 2002, ale až do roku 2007 jezdil v továrním týmu Ford. Vloni se vrátil za volantem Subaru WRC týmu Prodrive v Portugalsku a letos s Focusem WRC Stobartu ve Švédsku. Bohužel už po prvním dni byly šance na solidní výsledek pryč kvůli zlobící elektronice na Fordu Focus WRC.V sobotu ztratil dalších pět minut, když musel měnit na trati pneumatiku. Jenže Marcus také zajel jeden nejrychlejší čas na RZ a jeho časy se pohybovaly hodně vysoko, což dokazuje jeho rychlost. „Myslím, že byl zklamaný jen chvíli. Poté už si zbytek soutěže užil. Před startem soutěže byl na něj vyvíjen velký tlak. Jak znám Marcuse, tak chtěl být určitě hned od začátku konkurenceschopný,“ říká Wilson.
„Před startem soutěže jsem mu řekl, že už dva roky pořádně nezávodil, zatímco všichni ostatní závodí pořád. Jasně ale dokázal, že rychlost pořád má. Je ale obtížné zajíždět vyrovnané časy, když jste dlouho mimo auto. Zajížděl dobré časy, ale přidal i pár chybiček a pochopitelně měl problémy s elektronikou, což způsobilo hlavní ztrátu.“„Zatím jsme spolu nejednali o dalších startech, ale kdykoliv bych ho rád uvítal zpět v týmu Ford. Je to skvělý charakter a musíte pamatovat na to, že pomohl zajistit týmu oba tituly mezi konstruktéry, které jsme získali! Takže bych rozhodně rád viděl Marcuse zpět!“ zakončil Wilson.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?