Dani Sordo se dostává pod tlak. Pokud by se po skončení sezony rozhodl Sébastien Loeb opět prodloužit svou smlouvu s Citroënem, pak by mohl v příští sezoně po jeho boku startovat další Francouz, Sébastien Ogier.
Duel mezi Mikkem Hirvonenem a Sébastienem Loebem během Švédské rally byl vskutku úžasný. Dva kohouti na sebe strhávali hondě pozornosti, proto zůstal tak trošku stranou výkon Sébastiena Ogiera, který si při debutu ve Švédsku dojel pro skvělé páté místo. Sportovní šéf Citroënu, Olivier Quesnel, byl výkonem svého mladíka při jeho teprve druhé sněžné rally nadšený: „Pro mě to, čeho Sébastien dosáhl, bylo skoro neuvěřitelné. Sébastien je jednoznačným šampiónem budoucnosti! Už v současnosti patří mezi nejlepší jezdce ve WRC. Je silný a rychlý. Nebyl bych překvapený, kdyby už letos vyhrál jednu nebo dvě soutěže MS.“Tato slova chvály přidělávají vrásky na čele Daniho Sorda. Španěl ztratil kvůli chybě svého spolujezdce souboj s Latvalou a v cíli se musel spokojit s místem čtvrtým. Proto se už začíná spekulovat, že právě Ogier by mohl v roce 2011 startovat v kokpitu továrního týmu Citroën. Bude tak záležet na Loebovi, jestli se rozhodně odejít, nebo zůstat. „Seb (Ogier) vyvíjí na Daniho tlak. Ale Dani je profesionál. Dokáže se s tím vyrovnat,“ říká k celé záležitosti Quesnel.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?