Dani Sordo se dostává pod tlak. Pokud by se po skončení sezony rozhodl Sébastien Loeb opět prodloužit svou smlouvu s Citroënem, pak by mohl v příští sezoně po jeho boku startovat další Francouz, Sébastien Ogier.
Duel mezi Mikkem Hirvonenem a Sébastienem Loebem během Švédské rally byl vskutku úžasný. Dva kohouti na sebe strhávali hondě pozornosti, proto zůstal tak trošku stranou výkon Sébastiena Ogiera, který si při debutu ve Švédsku dojel pro skvělé páté místo. Sportovní šéf Citroënu, Olivier Quesnel, byl výkonem svého mladíka při jeho teprve druhé sněžné rally nadšený: „Pro mě to, čeho Sébastien dosáhl, bylo skoro neuvěřitelné. Sébastien je jednoznačným šampiónem budoucnosti! Už v současnosti patří mezi nejlepší jezdce ve WRC. Je silný a rychlý. Nebyl bych překvapený, kdyby už letos vyhrál jednu nebo dvě soutěže MS.“Tato slova chvály přidělávají vrásky na čele Daniho Sorda. Španěl ztratil kvůli chybě svého spolujezdce souboj s Latvalou a v cíli se musel spokojit s místem čtvrtým. Proto se už začíná spekulovat, že právě Ogier by mohl v roce 2011 startovat v kokpitu továrního týmu Citroën. Bude tak záležet na Loebovi, jestli se rozhodně odejít, nebo zůstat. „Seb (Ogier) vyvíjí na Daniho tlak. Ale Dani je profesionál. Dokáže se s tím vyrovnat,“ říká k celé záležitosti Quesnel.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.