Rize ženská posádka Burcu Cetinkaya/Cicek Guney se chystá na ucelený program v seriálu Intercontinental Rally Challenge a po dvouleté odmlce je budeme opět moci spatřit na Barum Czech rally Zlín.
Dvojici sympatických dam se podařilo sehnat potřebný budget a v letošním roce je uvidíme na devíti podnicích IRC a domácí soutěži mistrovství světa Rally of Turkey. S jakým speciálem se na vybraných podnicích ženské duo představí, zatím není známo, i když pošilhávají po speciálu S2000, který si vyzkoušeli již loni. Z týmu BRR si osahali Fabii S2000 a svůj první start se speciálem S2000 absolvovali na regionální italské soutěži rally Azano, tentokrát s Peugeotem.
"Intercontinental Rally Challenge je druhý největší šampionát a my jsme konečně dostali šanci zúčastnit se. Budeme první ženskou posádkou v šampionátu a zúčastníme se devíti podniků. Navrch ještě absolvujeme domácí rally of Turkey, soutěž mistrovství světa. Ve všech soutěžích se budeme snažit hlavně naplnit představy našich sponzorů," řekla Burcu Cetinkaya.Kalendář soutěží 2010:• 14- 18 DUBEN ... RALLY OF TURKEY• 04-06 ČERVEN ... RALLY SARDEGNA • 24-26 ČERVEN ... YPRES RALLY • 15-17 ČERVENEC ... SATA RALLY ACORES • 05-07 SRPEN ... RALLY VINHO MADEIRA • 27-29 SRPEN ... BARUM RALLY • 09-11 ZÁŘÍ ... RALLY PRINCIPE DE AUSTRIAS • 23-25 ZÁŘÍ ... RALLY SANREMO• 14-16 ŘÍJEN ... RAC MSA RALLY OF SCOTLAND
foto: burcucetinkaya.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.