Protože spolujezdec, Marc Marti, zapomněl před startem sobotní předposlední zkoušky oddělat zakrytí mřížky chladiče, ztratil Dani Sordo jeho třetí příčku.
Dani Sordo byl naštvaný, protože uprostřed předposlední sobotní zkoušky musel zastavit, protože Marc Marti (spolujezdec) zapomněl, že po přejezdu musí oddělat kryt na chladič jejich C4 WRC. Teplota motoru šla dramaticky nahoru, Sordo okamžitě tušil, oč jde.„Zeptal jsem se ho: Oddělal jsi to? On řekl, že ne, takže jsem musel zastavit. Jak se to jen mohlo stát? Jsme profesionální tým a on je profesionální spolujezdec. Byla to hloupá chyba,“ řekl Sordo.Sordo ztratil přes jednu minutu a musel tak vzdát boj s Jarim-Mattim Latvallou o třetí pozici. „Ve Švédsku jsem bojoval se dvěma Finy a Sébastienem o sekundy. Dal jsem do toho opravdu vše a teď toto. Bojovali jsme o vteřinky a pak jsme museli počkat a ztratili tak minutu. Všecko je to pryč. Je to hloupé. Vůbec nevím, jak se to mohlo stát. Vím, že jako jezdec můžu udělat chybu i spolujezdec může mít chybu v poznámkách, ale tohle bylo něco jiného. To nebylo normální.“
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.