Úřadující světový šampión, Sébastien Loeb, připustil, že s Hirvonenem radši už pak ani nechtěl bojovat, protože jeho rival byl za těchto podmínek až moc silný.
Jezdec na Citroënu C4, Sébastien Loeb, musel souboj vzdát po nedělní druhé zkoušce, 23 km dlouhé Varmullsasen, když ho Mikko porazil o 7,3s. Do konce soutěže tak zbývaly již jen tři zkoušky a Loeb na Hirvonena ztrácel 23,7s. Francouz boj radši vzdal s vidinou jistých 18 bodů.„Rozhodl jsem se přestat bojovat. Nebyla zde žádná šance. I když jsem jel na limitu, tak byl pořád stejně rychlý jako já. Rozhodl jsem se radši dokončit na druhém místě. Na této zkoušce jsem udělal nějaké chyby. Mikko je zde moc silný,“ řekl Seb Loeb.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.