Před pár dny jsme se dozvěděli, že Nasser Al-Attiyah bude startovat na Rally Argentina s Fabii S2000 z dílen týmu René Georges Rally Sport. Dnes byl oznámen program tohoto Katařana v IRC.
Poté, co Nasser oznámil, že se letos pokusí získat titul šampióna SWRC s Fiestou S2000, už nikdo moc nečekal, že by mohl tento všeuměl usednout za volant dalšího stroje S2000 v šampionátu IRC. Nakonec se tato spekulace stala skutečností a Al-Attiyah pojede s Fabii S2000 týmu RGRS, sponzorovat ho bude Barwa. V SWRC čekají Katařan starty v Mexiku, Jordánsku, na Novém Zélandě, Portugalsku, Finsku, Japonsku a na Wales Rally GB. V IRC je na plánu pět soutěží: Argentina, Sardinie, Azory, Barum Rally, San Remo. Není vyloučeno ani doplnění Skotska do kalendáře. Nasser nastoupí také v dalších čtyřech soutěžích: Rally Libanon, Syrie, Kypr a Dubai.RGRS bude nasazovat do šampionátu SWRC Fabii pro Nora Eyvinda Brynildsena. V IRC budou tento tým zastupovat Freddy Loix a Al-Attiyah.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.