Úřadující šampión IRC, Kris Meeke, se po nezdaru na Monte Carlu pilně připravuje na druhý podnik do Brazílie na Intercontinental Rally de Curitiba, kde v loňském roce zvítězil a načal své tažení za titulem.
Třicetiletý Severní Ir absolvuje 8. - 11. 2. čtyřdenní šotolinový test s týmem Peugeot Sport, jelikož jeho ostrý Peugeot 207 S2000 z dílen Kronos Racing již cestuje do Brazílie na druhý podnik IRC. "Peugeot Sport absolvuje pěti - denní test a já budu jezdit čtyři dny. Více času stráveného v autě je před startem dobré. Budu v lepší kondici," řekl Meeke.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.