FIA ještě stále neoznámila detailní pravidla pro vozy, které by měly nahradit současné WRC v MS od příštího roku. Nejasnosti se týkají především motorů, a tak už výrobci začínají spekulovat o možném náhradním řešení.
Od roku 2011 by mělo odzvonit současným WRC vozům. Nahradit by je měly stroje, které vzniknou na bázi vozů S2000, osazeny však budou motorem o objemu 1,6l s turbem. Zatím však nejsou známa podrobná pravidla tzv. světového motoru, který by měl být použitelný ve více světových sériích. Doposud FIA nic konkrétního nezveřejnila.Továrny již sice na nových vozech pracují, ale zatím nemohou vyvíjet hlavní součást stroje: motor. Například Citroën již testoval nový DS3, který by měl nahradit dosluhující C4 WRC, ovšem k pohonu musel využít 2,0l motor z C4 WRC!Tato změna motoru by teoreticky mohla být možná i pro rok 2011, když je Citroën s Fordem jednotný, že pokud by FIA neoznámila přesné specifikace motorů v nejbližší době, tak by základem měly být dosavadní pohonné jednotky. Ve hře je také varianta, že by aktuální vozy WRC v MS jezdily ještě jeden rok.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?