Šéf Peugeotu, Olivier Quesnel, věří, že jejich 207 S2000 je stále natolik konkurenceschopná, že by porazila nový stroj M-Sportu, Ford Fiesta S2000. Na Monte sice triumfovala Fiesta, ale kdyby Ogiera nezastavily technické problémy, mohlo být vše jinak.
Quesnel byl naštvaný poté, co pilota 207 S2000, Sébastiena Ogiera, zradila technika a druhý jezdec týmu Stéphane Sarrazin měl defekt. Díky těmto problémům přišel Peugeot na domácí půdě o šanci zvítězit v prestižní Rally Monte Carlo. Ogier byl velmi blízko vedoucímu Mikku Hirvonenovi. Nakonec ale musel vzdát kvůli poruše alternátoru dvě zkoušky před koncem. „Mrzí mě Sébastien, protože měl dobrou rally a já bych byl potěšen za něj, kdyby dokončil. Ale preferuji sledovat pozitivní věci jako například to, že Peugeot je stále konkurenceschopný a osobně si myslím, že i rychlejší než Ford,“ říká Olivier Quesnel.Peugeot vyhrál IRC mezi konstruktéry v posledních třech sezonách. Všichni tři jezdečtí šampióni IRC, včetně Krise Mekkea, používali právě Peugeoty 207 S2000.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?