Šéf Peugeotu, Olivier Quesnel, věří, že jejich 207 S2000 je stále natolik konkurenceschopná, že by porazila nový stroj M-Sportu, Ford Fiesta S2000. Na Monte sice triumfovala Fiesta, ale kdyby Ogiera nezastavily technické problémy, mohlo být vše jinak.
Quesnel byl naštvaný poté, co pilota 207 S2000, Sébastiena Ogiera, zradila technika a druhý jezdec týmu Stéphane Sarrazin měl defekt. Díky těmto problémům přišel Peugeot na domácí půdě o šanci zvítězit v prestižní Rally Monte Carlo. Ogier byl velmi blízko vedoucímu Mikku Hirvonenovi. Nakonec ale musel vzdát kvůli poruše alternátoru dvě zkoušky před koncem. „Mrzí mě Sébastien, protože měl dobrou rally a já bych byl potěšen za něj, kdyby dokončil. Ale preferuji sledovat pozitivní věci jako například to, že Peugeot je stále konkurenceschopný a osobně si myslím, že i rychlejší než Ford,“ říká Olivier Quesnel.Peugeot vyhrál IRC mezi konstruktéry v posledních třech sezonách. Všichni tři jezdečtí šampióni IRC, včetně Krise Mekkea, používali právě Peugeoty 207 S2000.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?