Petter Solberg měl štěstí. Norovi se podařilo od Citroënu koupit ještě dva exempláře C4 WRC, na ostatní zájemce už ale nezbylo.
Jak potvrdil sportovní šéf Citroënu, Oliver Quesnel, během Rally Monte Carlo, nemá Citroën mimo vozů pro Sébastiena Loeba, Daniho Sorda, Sébastiena Ogiera, Kimiho Räikkönena a Pettera Solberga již žádné volné auto.To kazí plány na sezonu některým jezdcům, jako například Conradu Rautenbachovi a Gigi Gallimu, kteří stranou zájmu médií tvrdě pracují na programu v MS v roce 2010. Musejí to tak zkusit jinde, takřka jedinou možností je již jen M-Sport. „Vůbec bych se nedivil, kdyby Malcolm Wilson zvedl ceny Focusů,“ říká nejmenovaná osoba ohledně trhu s vozy novými WRC.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?