Petter Solberg měl štěstí. Norovi se podařilo od Citroënu koupit ještě dva exempláře C4 WRC, na ostatní zájemce už ale nezbylo.
Jak potvrdil sportovní šéf Citroënu, Oliver Quesnel, během Rally Monte Carlo, nemá Citroën mimo vozů pro Sébastiena Loeba, Daniho Sorda, Sébastiena Ogiera, Kimiho Räikkönena a Pettera Solberga již žádné volné auto.To kazí plány na sezonu některým jezdcům, jako například Conradu Rautenbachovi a Gigi Gallimu, kteří stranou zájmu médií tvrdě pracují na programu v MS v roce 2010. Musejí to tak zkusit jinde, takřka jedinou možností je již jen M-Sport. „Vůbec bych se nedivil, kdyby Malcolm Wilson zvedl ceny Focusů,“ říká nejmenovaná osoba ohledně trhu s vozy novými WRC.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.