Jari-Matti Latvala už zřejmě nebude dostávat tolik volnosti. Fin by teď hlavně měl podporovat týmového kolegu, kterým je Mikko Hirvonen.
Změna u Malcolma Wilsona? Ještě před několika měsíci striktně odmítal kritiku na jeho osobu kvůli stylu vedení týmu, teď náhle změnil názor. Mikko Hirvonen tak do sezony 2010 nastupuje v roli jasné jedničky, Jari-Matti Latvala je týmovou dvojkou, která musí svému krajanovi pomáhat. „Jeho úlohou bude sbírat body do poháru konstruktérů a jet na Hirvonena. Jsem si ale jistý, že během sezony nastane minimálně jednou a možná i víckrát situace, kdy bude moci sáhnout po vítězství. Jeho priority teď budou jen trošku jiné,“ říká týmový šéf, Malcolm Wilson. Wilson si je také jistý, že letos bude Mikko moci Sébastien Loeba porazit. „Jen Mikko může Seba porazit, o to nemusíme mít starosti. Vloni dojel v jedenácti ze dvanácti závodů na podiu. Byla by to chyba, kdybychom letos nevyhráli.“
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.