Jari-Matti Latvala už zřejmě nebude dostávat tolik volnosti. Fin by teď hlavně měl podporovat týmového kolegu, kterým je Mikko Hirvonen.
Změna u Malcolma Wilsona? Ještě před několika měsíci striktně odmítal kritiku na jeho osobu kvůli stylu vedení týmu, teď náhle změnil názor. Mikko Hirvonen tak do sezony 2010 nastupuje v roli jasné jedničky, Jari-Matti Latvala je týmovou dvojkou, která musí svému krajanovi pomáhat. „Jeho úlohou bude sbírat body do poháru konstruktérů a jet na Hirvonena. Jsem si ale jistý, že během sezony nastane minimálně jednou a možná i víckrát situace, kdy bude moci sáhnout po vítězství. Jeho priority teď budou jen trošku jiné,“ říká týmový šéf, Malcolm Wilson. Wilson si je také jistý, že letos bude Mikko moci Sébastien Loeba porazit. „Jen Mikko může Seba porazit, o to nemusíme mít starosti. Vloni dojel v jedenácti ze dvanácti závodů na podiu. Byla by to chyba, kdybychom letos nevyhráli.“
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?