Jari-Matti Latvala už zřejmě nebude dostávat tolik volnosti. Fin by teď hlavně měl podporovat týmového kolegu, kterým je Mikko Hirvonen.
Změna u Malcolma Wilsona? Ještě před několika měsíci striktně odmítal kritiku na jeho osobu kvůli stylu vedení týmu, teď náhle změnil názor. Mikko Hirvonen tak do sezony 2010 nastupuje v roli jasné jedničky, Jari-Matti Latvala je týmovou dvojkou, která musí svému krajanovi pomáhat. „Jeho úlohou bude sbírat body do poháru konstruktérů a jet na Hirvonena. Jsem si ale jistý, že během sezony nastane minimálně jednou a možná i víckrát situace, kdy bude moci sáhnout po vítězství. Jeho priority teď budou jen trošku jiné,“ říká týmový šéf, Malcolm Wilson. Wilson si je také jistý, že letos bude Mikko moci Sébastien Loeba porazit. „Jen Mikko může Seba porazit, o to nemusíme mít starosti. Vloni dojel v jedenácti ze dvanácti závodů na podiu. Byla by to chyba, kdybychom letos nevyhráli.“
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?