Sébastien Ogier říká, že si z heroického výkonu na Monte Carlu může vzít několik pozitivních věcí, i přes jeho odstoupení v noci závěrečného dne.
Francouz Ogier odstoupil na předposlední noční zkoušce soutěže, když měl problémy s alternátorem jeho Peugeotu 207 S2000. V tu dobu se fantasticky vrátil do boje s Mikkem Hirvonenem o čelní pozici. Sébastien dokázal vyhrát celkem 7 rychlostních zkoušek.„Přišli jsme o alternator, takže bylo nemožné dále pokračovat. Zajisté je to zklamání, byla to skvělá soutěž, která dokázala, že Peugeot 207 je stále výborné auto. Jeho výkonnost rozhodně neupadá, je skvělý na všech soutěžích. Samozřejmě jsme neměli jen štěstí, ale z této soutěže si můžeme odnést hodně pozitivních věcí.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?