Nicolas Vouilloz by nechtěl, aby zůstal jeho start na Rally Monte Carlo jeho jediným letošním startem v týmu Škody v šampionátu IRC. Pokusí se objevit i na dalších soutěžích.
Francouzský pilot a mistr IRC z roku 2008 závod dokončil na třetím místě. Jednalo se o první start s Fabií S2000, podporu mu poskytla Škoda France. Rally Monte Carlo byla také první soutěží s novým navigátorem Benjaminem Veillasem. Zajímavostí je, že ze čtyř pokusů se Vouillozovi podařilo dokončit legendární rally pouze jednou: Letos s Fabií S2000.33 letý Vouilloz říká: „Chtěl bych poděkovat Škodě France za tuto příležitost. Pro zbytek sezony zatím nepadlo žádné rozhodnutí, ale bych rád, kdybych dostal další šanci ukázat se za volantem Škody. Možná se to podaří na asfaltových podnicích ve druhé polovině sezony. Auto je skvělé, výborně se s ním jede.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.