Nicolas Vouilloz by nechtěl, aby zůstal jeho start na Rally Monte Carlo jeho jediným letošním startem v týmu Škody v šampionátu IRC. Pokusí se objevit i na dalších soutěžích.
Francouzský pilot a mistr IRC z roku 2008 závod dokončil na třetím místě. Jednalo se o první start s Fabií S2000, podporu mu poskytla Škoda France. Rally Monte Carlo byla také první soutěží s novým navigátorem Benjaminem Veillasem. Zajímavostí je, že ze čtyř pokusů se Vouillozovi podařilo dokončit legendární rally pouze jednou: Letos s Fabií S2000.33 letý Vouilloz říká: „Chtěl bych poděkovat Škodě France za tuto příležitost. Pro zbytek sezony zatím nepadlo žádné rozhodnutí, ale bych rád, kdybych dostal další šanci ukázat se za volantem Škody. Možná se to podaří na asfaltových podnicích ve druhé polovině sezony. Auto je skvělé, výborně se s ním jede.“
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?