I přes velmi dobré výsledky na prvním podniku IRC v Monte Carlu je podle Škody příliš brzy mluvit o titulu v poháru konstruktérů.
Po úvodním podniku IRC v Monte Carlu se česká značka dostala do vedení v hodnocení značek. Se čtrnácti doby je před M-sportem, za nějž deseti body bodoval pouze vítězný Hirvonen. Několik let suverénní Peugeot je zatím na třetím místě s polovičním počtem bodů oproti Škodě. I přes to, že hned pět vozů z prvních devíti v cíly byly "škodovky", je Škoda v hovorech o titulu zatím střízlivá.
"Je to zatím první soutěž v sezóně a před námi je zatím dlouhá cesta. Naším cílem je startovat na přibližně osmi letošních podnicích a být v boji o stupně vítězů tak často, jak to jen půjde. Doufáme, že se nám to bude dařit, ale je tu stále dlouhá cesta do konce sezóny," uvedl tiskový mluvčí Škody.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?