I přes velmi dobré výsledky na prvním podniku IRC v Monte Carlu je podle Škody příliš brzy mluvit o titulu v poháru konstruktérů.
Po úvodním podniku IRC v Monte Carlu se česká značka dostala do vedení v hodnocení značek. Se čtrnácti doby je před M-sportem, za nějž deseti body bodoval pouze vítězný Hirvonen. Několik let suverénní Peugeot je zatím na třetím místě s polovičním počtem bodů oproti Škodě. I přes to, že hned pět vozů z prvních devíti v cíly byly "škodovky", je Škoda v hovorech o titulu zatím střízlivá.
"Je to zatím první soutěž v sezóně a před námi je zatím dlouhá cesta. Naším cílem je startovat na přibližně osmi letošních podnicích a být v boji o stupně vítězů tak často, jak to jen půjde. Doufáme, že se nám to bude dařit, ale je tu stále dlouhá cesta do konce sezóny," uvedl tiskový mluvčí Škody.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?