Fin, Toni Gardemeister, musel odstoupit ze 78. ročníku Rally Monte Carlo, prvního podniku série IRC. Na vině byla technická závada na voze Punto S2000.
Toni poškodil Abarth Grande Punto soukromého týmu Astra Racing včera na předposlední rychlostní zkoušce, když narazil do sněhové bariéry. Přestože se mechanici během večerního servisu ve Valence snažili o opravu, na dnešní ranní RZ vystavil vůz Tonimu defenitivní stop. Konkrétně na Fiatu nevydržel motor.
Šéf týmu Astra Racing, Luca Pregliasco, říká: "Bohužel vůz nebyl schopen pokračovat až do cíle, na vině byla včerejší havárie do sněhové bariéry. Když jsme se dozvěděli o problémech s motorem, tak jsme požádali Toniho, aby zastavil. Zabránil tak většímu poškození motoru. Je to škoda, protože Toni je hvězdný jezdec a zase jednou pro nás odváděl skvělou práci."
Gardemeister (34) má na této legendární soutěži skvělou výkonnost. V roce 2006 s Peugeotem 307 WRC týmu Astra dokončil soutěž na 2. místě, vloni byl také 2., jenže na přejezdu zpět do Monte Carla vůz nevydržel a vypověděl mu službu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?