Čtyřnásobný mistr světa v rally, Fin Tommi Mäkinen věří, že zkušenosti a jezdecká vyzrálost Mikko Hirvonena bude jeho devětadvacetiletému krajanovi stačit k tomu, aby si dojel pro premiérové vítězství na Rallye Monte Carlo a také v šampionátu IRC.
Mäkinen, který totu slavnou soutěž dokázal čtyřikrát vyhrát, věří, že jeho devětadvacetiletý krajan má vše pro to, aby si dokázal udržet svůj náskok v čele pohodlně udržet a zítra opouštět toto malé knížectví jako vítěz.
"je to skutečně velmi, velmi náročná soutěž. Obzvláště v těchto podmínkách, kdy se počasí neustále mění," uvedl Mäkinen, který po konci své aktivní kariéry v roce 2003 začal provozovat vlastní tým v rally. "Nevíte, jak moc kloužou zatáčky se sněhem a ledem, na které na trati pořád narážíte. A to je velmi složité. Ale Mikko si vytvořil velmi solidní náskok, teď nepotřebuje na nikoho tlačit a protože je to profesionální jezdec, ví, jak se v těchto podmínkách zachovat."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?