V tomto článku Vám přinášíme prohlášení nejlepší trojice po prvním dni Rally Monte Carlo.
Mikko HirvonenTato soutěže je hodně o pneumatikách. Auto se mi řídilo skvěle a je skvělé, že jsme ve vedení. Ovšem na této soutěži náskok 40s neznamená prakticky nic, situace se může změnit během minuty. Ve druhých průjezdech jsme zvolili docela netradiční obutí, když jsme použili kombinaci pneumatik na sníh a intermediates. S touto volbou jsem byl spokojený. Hodně Vám pomohou informace přímo z tratí RZ. Na autě jsme během dne neprovedli moc změn, pouze jsme se snažili dokončit etapu. To je naším cílem i do zbytku soutěže.Kris MeekeZ dnešních čtyř zkoušek se nám povedly tři. Kdyby jste mi dnes ráno před startem nabídli druhé místo, bez pochyby bych ho vzal. Musím myslet na celkový šampionát, protože třeba takový Hirvonen nebo Ogier nepojedou všechny soutěže, takže mohou jet uvolněněji. Ráno jsme během 20km ztratili 40s. Ztratil jsem důvěru ve vůz poté, co jsme trošku uklouzli. Kdyby se to nestalo, tak jsme mohli být velmi blízko celkovému vedení.Juho HänninenOdpoledne i dopoledne jsme jeli na stejné kombinaci pneumatik. Dopoledne už jsem ale bohužel nezajížděl takové časy, protože se počasí oproti dopoledni zhoršilo, ale zase už nebylo tolik sněhu. Vždy musíte zvolit určitý kompromis, ale myslím, že tentokrát se nám ho nepodařilo dobře odhadnout. Vybrali jsme špatně. Jsem velmi šťastný z pozice, na které momentálně jsem. Těší mě, že mohu soupeřit s takovým jezdcem, jakým je Mikko Hirvonen. Je jedním z nejlepších jezdců na světě!
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?