Úvodní podnik Intercontinental Rally Challenge, Rallye Monte Carlo startuje již zítra, na což se bezpochyby těší všichni fanoušci tohoto krásného sportu a hlavně pro ně je připraven unikátní multimediální balík.
Legendární Monte bude každý moci sledovat jak v televizi, na internetu, v rádiu, v tisku a také pomocí iPhone IRC aplikace.Televize – Zásluhou promotéra seriálu, televizní stanice Eurosport, bude vysílání z Rallye Monte Carlo zahrnovat čtrnáct hodin živých přenosů. Sledovat unikátní záběry z legendární soutěže budou moci fanoušci na Eurosportu, Eurosportu 2 a Eurosportu Asia – Pacifik. Na schéma televizních přenosů se můžete podívat na webu IRC, www.rally-irc.com.Internet – Informace z dění v soutěži, novinky, výsledky, rozhovory a také aktuální fotografie budou veřejnosti k dispozici opět na webu www.rally-irc.com. A také na serveru www.rallyzone.cz, kde se vám budeme snažit přinášet výsledky a aktuality z dění v soutěži.Rádio – Rally rádio, které je spíše známé z WRC, se dostává ke slovu i v IRC. Na webu www.rally-irc.com bude zveřejněn odkaz na rádio, kde jsou v plánu živé přenosy, výsledky, online rozhovory z průběhu celé soutěže.Tisk – Nedílnou součástí mediální prezentace celé soutěže je tisk, ve kterém se průběhu budou věnovat zejména francouzské a italské deníky, Le Journal du Dimanche a La Gazzeta dello Sport. Otázkou je či se zmínka o účasti alespoň českých posádek objeví v některém z českých deníků.iPhone – Novinkou pro fanoušky je možnost sledovat veškeré informace, výsledky, aktuality, pomocí aplikace iPhone IRC, která je volně ke stažení na Appstore.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?