Motocyklová legenda, Valentino Rossi, by se rád zúčastnil letošní Wales Rally GB, která se bude konat od 11. do 14. listupoadu.
Podle Motorsport News Rossi původně plánoval účast na Rally Mexico v březnu. Naneštěstí se tato soutěž koná moc blízko začátku sezony MotoGP. Naopak rally ve Velké Británii startuje jen dva dny po finálovém závodu MotoGp ve Valencii.„Británie je jedna z možností, ale není to zrovna šťastné. Původní plán byl startovat na Rally Mexico za Monster tým. Myslím, že to platí i pro Wales,“ řekl Valentino. Malcolm Wilson, šéf M-Sportu, dodává: „V minulosti jel Valentino za Stobart a šlo to velmi dobře. Byli bychom velmi potěšeni, kdyby za nás zase mohl jet.“ Rossi se Rally GB zúčastnil již dvakrát, když v roce 2008 s Focusem WRC od Stobartu dojel na 12. pozici. Rossi také pro the New York Times řekl, že jeho budoucnost je spjata spíše s rally a ne s F1.„Až skončím s motocykly, tak si dovedu představit pár sezón v rally. F1 by asi už nešla, protože až skončím v MotoGP, tak budu na F1 starý. Když je Vám 22 až 34, tak máte ještě šanci změnit disciplínu, takže mi ještě nějaký čas zbývá. Až se definitivně rozhodnu odejít, tak bych rád skončil v autě, pravděpodobně rallyovém,“ řekl jezdec Yamahy.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?