Dvojka továrního týmu Citroën, Dani Sordo, doplní na startu exotické Arctic Lapland Rally v Laponsku Kimi Räikkönena.
Dani Sordo je velmi spolehlivý jezdec, který dělá chyby jen výjimečně a velmi dobře kryje záda Sebastienu Loebovi. Je však jedním z mála pilotů užší světové špičky, který ještě nedokázal vyhrát ani jedinou světovou soutěž. Sám, letos šestadvacetiletý španělský pilot by to chtěl změnit. Ostatně mnozí mu letos předpovídají, že to bude jeho zatím nejlepší sezona.Nejmladší juniorský mistr světa v historii jde této výzvě naproti a připravuje se na zahajovací podnik WRC, Rally Sweden svědomitě. Jelikož jízda na sněhu není jeho silnou zbraní, bude ji pilovat na úvodním podniku finského šampionátu, exotické Arctic Lapland Rally v Laponsku (28. – 30. 1. 2010), kde na startu doplní Kimi Räikkönena.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?