Nicolas Vouilloz prozradil, že narozdíl od loňského roku na něj letos není vyvíjen před startem Rally Monte Carlo žádný tlak. Vloni startoval Francouz jako úřadující mistr IRC.
Nicolas na konci minulého roku opustil belgický Kronos, který mu připravoval Peugeot 207 S2000 a přesedlal na Škodu Fabia S2000. Zatím je jistý pouze start v Monaku. Vouilloz by ale chtěl startovat na všech zbývajících asfaltových podnicích.„Monte Carlo není jednoduchá soutěž. Po testech, které jsme v průběhu ledna absolvovali, se ale cítím skvěle a můj vůz je výborný. Na rozdíl od loňska na mě není vyvíjen žádný tlak. Tehdy jsem byl úřadující šampión a jel jsem na domácí půdě. To Vás vždy trošku svazuje,“ odhaluje příčiny loňského “neúspěchu“ Vouilloz.Mistr IRC roku 2008 bude na Monte Carlu navigován novým spolujezdcem, Benjaminem Veillasem. S dosavadním (Nicolas Klinger) se totiž po skončení sezony rozešel: „S Nicolasem jsme neustále přátele. Rozešli jsme se, protože já letos nepojedu na všech soutěžích. Proto jsem mu řekl, že pokud má jinou nabídku, ať jde. Domluvil se s Thierry Neuvillem, já teď spolupracuji s Benjaminem Veillasem. Po testu už mohu říct, že jsme si opravdu sedli.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.