Na šotolinové zkušební dráze Citroënu v Satory ve Francii si v úterý finský pilot poprvé vyzkoušel cocpit Citroënu C4 WRC, s kterým se v letošní sezóně premiérově zúčastní mistrovství světa v rally v barvách Citroën Junior Teamu.
Bývalý mistr světa Formule 1 najezdil přibližně padesát kilometrů a s testem byl natolik spokojen, že se již nemůže dočkat, až opět usedne za volant francouzského speciálu. To ostatně nebude dlouho trvat, jelikož si Räikkönen již za čtrnáct dní „střihne“ ostrou soutěž, domácí Arctic Lapland Rally. "Bylo velmi zajímavé sledovat, jak se auto chová, když změníte některá nastavení. Vyzkoušeli jsme několik věcí a já už se nemůžu dočkat, až se opět posadím za volant C4," prohlásil Kimi.
Po ostré premiéře v exotickém Laponsku, čeká Räikkönena v polovině února daleko důležitější a velmi sledovaný start na úvodním podniku World Rally Championship, Rally Sweden.
foto: Citroën
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.