Na šotolinové zkušební dráze Citroënu v Satory ve Francii si v úterý finský pilot poprvé vyzkoušel cocpit Citroënu C4 WRC, s kterým se v letošní sezóně premiérově zúčastní mistrovství světa v rally v barvách Citroën Junior Teamu.
Bývalý mistr světa Formule 1 najezdil přibližně padesát kilometrů a s testem byl natolik spokojen, že se již nemůže dočkat, až opět usedne za volant francouzského speciálu. To ostatně nebude dlouho trvat, jelikož si Räikkönen již za čtrnáct dní „střihne“ ostrou soutěž, domácí Arctic Lapland Rally. "Bylo velmi zajímavé sledovat, jak se auto chová, když změníte některá nastavení. Vyzkoušeli jsme několik věcí a já už se nemůžu dočkat, až se opět posadím za volant C4," prohlásil Kimi.
Po ostré premiéře v exotickém Laponsku, čeká Räikkönena v polovině února daleko důležitější a velmi sledovaný start na úvodním podniku World Rally Championship, Rally Sweden.
foto: Citroën
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?