Po roce učení, kdy sbíral mlatý pilot Interwetten Rally Teamu zkušenosti v IRC přichází sezóna, kdy by se chtěl začít míchat mezi špičku IRC. Mladý Rakušan se představí už v Monte Carlu.
Člověk nepotřebuje jasnovidce, aby viděl, jak moc dobře je sehraná dvojice Franz Wittmann a Peugeot 207 S2000. Mohli jsme to vidět už na loňské Waldviertel Rally. Výsledky v loňské sezóně a úspěch na Waldviertel Rally znamenaly prodloužení spolupráce sázkové společnosti Interwetten, s šestadvacetiletým pilotem z Ramsau.
Spolupráce pak znamená to, že se letos tento Rakušan objeví v IRC a to hned v až osmi podnicích.
Vůz Peugeot 207 S2000 mu bude připravovat Tuning Schmiede Ronalda Leschhorna – ROMO Motorsporttechnik. Tento přípravce již dříve připravoval Toyotu Corollu pro Franzova otce, s níž také získal dvanáctý titul v Rakousku. S vozy dále startovali Walter Röhrl, Ari Vatanen, Juha Kankkunen a Carlos Sainz. Vůz je ve specifikaci 2010, tým úzce spolupracuje s Peugeot Sport.
Na sedadle spolujezdce bude sedět zkušený Klaus Vicha, který navigoval Raimunda Baumschlagera nebo třeba Andrease Aignera, se kterým vybojoval titul v PWRC.
O dalším programu tohoto jezdce budeme informovat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.