Po roce učení, kdy sbíral mlatý pilot Interwetten Rally Teamu zkušenosti v IRC přichází sezóna, kdy by se chtěl začít míchat mezi špičku IRC. Mladý Rakušan se představí už v Monte Carlu.
Člověk nepotřebuje jasnovidce, aby viděl, jak moc dobře je sehraná dvojice Franz Wittmann a Peugeot 207 S2000. Mohli jsme to vidět už na loňské Waldviertel Rally. Výsledky v loňské sezóně a úspěch na Waldviertel Rally znamenaly prodloužení spolupráce sázkové společnosti Interwetten, s šestadvacetiletým pilotem z Ramsau.
Spolupráce pak znamená to, že se letos tento Rakušan objeví v IRC a to hned v až osmi podnicích.
Vůz Peugeot 207 S2000 mu bude připravovat Tuning Schmiede Ronalda Leschhorna – ROMO Motorsporttechnik. Tento přípravce již dříve připravoval Toyotu Corollu pro Franzova otce, s níž také získal dvanáctý titul v Rakousku. S vozy dále startovali Walter Röhrl, Ari Vatanen, Juha Kankkunen a Carlos Sainz. Vůz je ve specifikaci 2010, tým úzce spolupracuje s Peugeot Sport.
Na sedadle spolujezdce bude sedět zkušený Klaus Vicha, který navigoval Raimunda Baumschlagera nebo třeba Andrease Aignera, se kterým vybojoval titul v PWRC.
O dalším programu tohoto jezdce budeme informovat.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?