Šéf BMW pro motorsport, Mario Theissen, potvrdil rozhovory s Prodrivem. Zatím však není ve věci kolem MINI Crossoveru ve WRC nic rozhodnuto.
Spekulace, podle kterých Prodrive myslím na návrat do WRC, jsou něco více něj jen pouhý fám. Šušká se, že tým kolem Davida Richardse, tvrdě pracuje na tom, aby se mohl starat o nasazování továrně podporovaného MINI Crosseoveru do WRC.MINI Crossover (malé SUV s pěti dveřmi pro celou rodinu) by se na trh mělo dostat během roku 2010. Prodrive by mohl postavit verzi tohoto modelu pro WRC. Jak naznačil šéf BMW pro motorsport, Mario Theissen, tato možnost není u Mini a BMW vyloučena.„Jsou zde nějaká jednání, ale víc zatím nic. Napřed se musíme rozhodnout, zda by to mělo smysl. Zatím však žádné rozhodnutí nepadlo,“ říká Theissen. Po odchodu z F1 by mohlo být WRC docela dobrou alternativou pro bavorskou značku. Všeobecně je přitom známo, že by se Prodrive rád vrátil do WRC. Britové po odchodu Subaru z WRC neustále hledají, s jakým vozem by se mohli vrátit.Technický šéf Prodrivu, David Lapworth, před několika týdny řekl, že k tomuto tématu nebude prozatím dávat žádné informace. „Už brzy bude vědět víc dost lidí: FIA, další dodavatelé atd. Každopádně to prosákne.“
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.