Bruno Magalhaes se zúčastní nadcházející Rally Monte Carlo, když jeho Peugeot 207 S2000 bude zbarven do národních barev Portugalska.
Portugalský šampión, Bruno Magalhaes, má v plánu účast na devíti podnicích IRC této sezony, i když jeho přesný program nebyl ještě oznámen. Před Monte Carlem Magalhaes říká: „Je to úplně nová výzva. Rally Monte Carlo je snem každého jezdce, protože je to legendární podnik. Mně se tento sen splní. Jsem velmi rád, že můžu reprezentovat jak Peugeot Portugal, tak i ostatní sponzory. Jsem hrdý, že zde budu moci startovat v národních barvách Portugalska.“
V Portugalsku v roce 2008
„Uvědomuji si, že to nebude lehké. Podmínky na trati se nebudou rovnat těm, které jsme měli na testu ve Francii. Je to hodně těžká rally nejen kvůli sněhu a ledu, ale také kvůli své extrémní délce. Musíme jet opatrně a přizpůsobit se. Je to zajímavé i pro můj jezdecký vývoj,“ zakončil Maghalaes.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?