Bruno Magalhaes se zúčastní nadcházející Rally Monte Carlo, když jeho Peugeot 207 S2000 bude zbarven do národních barev Portugalska.
Portugalský šampión, Bruno Magalhaes, má v plánu účast na devíti podnicích IRC této sezony, i když jeho přesný program nebyl ještě oznámen. Před Monte Carlem Magalhaes říká: „Je to úplně nová výzva. Rally Monte Carlo je snem každého jezdce, protože je to legendární podnik. Mně se tento sen splní. Jsem velmi rád, že můžu reprezentovat jak Peugeot Portugal, tak i ostatní sponzory. Jsem hrdý, že zde budu moci startovat v národních barvách Portugalska.“
V Portugalsku v roce 2008
„Uvědomuji si, že to nebude lehké. Podmínky na trati se nebudou rovnat těm, které jsme měli na testu ve Francii. Je to hodně těžká rally nejen kvůli sněhu a ledu, ale také kvůli své extrémní délce. Musíme jet opatrně a přizpůsobit se. Je to zajímavé i pro můj jezdecký vývoj,“ zakončil Maghalaes.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.