Toni Gardemeister se chce porovnat s velkou konkurencí, která odstartuje na Rally Monte Carlo. Stejně jako vloni při startu v první soutěži šampionátu IRC použije Abarth Grande Punto Super 2000.
Fanoušci rally uvidí v Monte Carlu Toniho Gardemeistera. V roce 2005 získal s továrním Focusem WRC druhé místo, o rok později byl se soukromým Peugeotem 307 WRC třetí. Vloni figuroval po poslední rychlostní zkoušce na místě druhém, ale jeho vůz bohužel nedojel do Monte Carla, a tak musel tento sympatický Fin odstoupit.Bývalý kolega Romana Kresty bude chtít využít svých bohatých zkušeností, aby letošní sezonu zahájil co možná nejlepším výsledkem. „V IRC vládne v současné době velká konkurence, zvláště co se týče prvního závodu. Na start se postaví hodně dobrých vozů a pilotů, vrcholem je start Hirvonena. Moc by mi pomohlo, kdybych získal dobrý výsledek,“ říká Toni.Gardemeistera by mohla trošku brzdit nevyježděnost, protože v minulém roce startoval spíše sporadicky: „Bude to těžké, protože už jsem dlouho nejel. Před startem absolvuji půl denní test. Pochopitelně se pokusím zabojovat o vítězství.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?