Norská média dnes přišla se zprávou, podle které se Henning Solberg rozešel s dlouholetým spolujezdcem Cato Menkerudem.
Společná spolupráce trvala od roku 2001, předtím Cato Menkerud navigoval i mladšího z bratrské dvojice, Pettera. Rozpad této dlouholeté posádky pouze podpořil spekulace, které tvrdí, že se Henning letos objeví pouze v ME v rallycrossu. Nor zatím nemá podepsanou žádnou smlouvu na příští rok, která by mu zaručovala místo ve speciálu WRC.Henning si vyzkoušel pár závodů rallycrossu už vloni (jeden z nich byl i závod v Česku v Sosnové). Startoval zde s Fiestou, s níž absolvoval i show, kterou pořádali Solbergové na konci minulého roku. Musíme jen doufat, že MS nepříjde o jednoho z předních jezdců.Pokud by se nakonec Solberg objevil v MS i v příštím roce, tak v úvahu přicházejí pouze dvě varianty, kde by mohl startovat. Jednou z nich je tým Stobart, u něhož je už od roku 2007. Druhou variantou je start za tým bratra Pettera. Možným nástupcem Menkeruda by mohl být Goran Bergsten, který Henninga v Irsku v roce 2007 navigoval.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?