FIA dnes zveřejnila seznam přihlášených týmů do nadcházejícího ročníku World Rally Championship.
Citroën v čele se šestinásobným světovým šampiónem, Sébastienem Loebem, přihlásil dva týmy. Jedná se o Citroën Total a Citroën Junior Team, zde se představí bývalý šampión F1 Kimi Räikkönen a Sébastien Ogier. Vůdcem BP Ford Abu Dhabi World Rally Teamu bude Mikko Hirvonen.Dvojky týmu nebyly pevně nominovány, a tak se mohou měnit soutěž od soutěže. Očekává se však, že Dani Sordo (Citroën Total) a Jari-Matti Latvala (BP Ford Abu Dhabi) se objeví na všech 13 závodech sezony.Předpokládají se však ještě přihlášky od týmů Munchi's Ford (Federico Villagra), Stobart Ford (Matthew Wilson a Henning Solberg), Monster Ford (Ken Block) a Petter Solberg World Rally Team (Petter Solberg). Spekuluje se, že za tým Pettera Solberga by mohli startovat Gigi Galli, nebo P-G Andersson.Posledním datem pro podání přihlášky je 16. březen. Sezona WRC startuje 11. února v Karlstadu Švédskou rally.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?