Spojení švédské posádky Patrik Sandell – Emil Axelsson, Red Bullu a speciálu Škoda Fabia S2000 rakouského týmu BRR Raimunda Baumschlagera bude fungovat i v letošním roce.
Celý tým, který nedoznává žádných personálních změn oproti minulé sezoně, se zúčastní sedmi podniků nově vypsaného poháru SWRC pro vozy specifikace S2000. "Jsme rádi, že se opět můžeme zúčastnit mistrovství světa. Budeme spoléhat na náš osvědčený tým a posádku Patrik Sandell – Emil Axelsson. Chceme se vyvarovat chyb z minulého roku a zabránit jim, pokud to bude jen možné. Ve dvojici Sandell – Axelsson máme posádku, která je schopna získat titul. Máme také výborný speciál Škoda Fabia S2000, který bude ještě v létě vylepšen na verzi Evo2. Šampionát bude letos velmi těžký a zajímavý i proto, že na scénu vstupuje Ford," řekl šéf týmu Raimund Baumschlager.
Švédská posádka měla k zisku titulu nakročeno již v loňském roce. Sezonu začali s novým speciálem dvěma impozantními vítězstvími. Pak však přišli chyby a na sympatické švédy zbylo nepopulární čtvrté místo v PWRC. "Jsem velmi potěšen tím, že opět můžu být součástí týmu BRR. Je to plně profesionální tým a mě práce s nimi velmi baví. Věřím, že můžeme být nejlepší. Budeme se snažit navázat na loňské zkušenosti a doufám, že náš pokrok bude znát. Cíl je jasný, titul SWRC," řekl Patrik Sandell.
Premiéru si celý tým odbude na únorové rally Sweden, která zahajuje letošní šampionát. Dříve než se posádka postaví na start své domácí soutěže, absolvuje důkladné testy mladoboleslavského speciálu Škoda Fabia S2000, které se uskuteční v průběhu příštího týdne.Kalendář podniků SWRC Sandell – Axelsson1. Švédsko2. Jordánsko3. Nový Zéland4. Finsko5. Německo6. Francie7. Velká Británie
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?