Spojení švédské posádky Patrik Sandell – Emil Axelsson, Red Bullu a speciálu Škoda Fabia S2000 rakouského týmu BRR Raimunda Baumschlagera bude fungovat i v letošním roce.
Celý tým, který nedoznává žádných personálních změn oproti minulé sezoně, se zúčastní sedmi podniků nově vypsaného poháru SWRC pro vozy specifikace S2000. "Jsme rádi, že se opět můžeme zúčastnit mistrovství světa. Budeme spoléhat na náš osvědčený tým a posádku Patrik Sandell – Emil Axelsson. Chceme se vyvarovat chyb z minulého roku a zabránit jim, pokud to bude jen možné. Ve dvojici Sandell – Axelsson máme posádku, která je schopna získat titul. Máme také výborný speciál Škoda Fabia S2000, který bude ještě v létě vylepšen na verzi Evo2. Šampionát bude letos velmi těžký a zajímavý i proto, že na scénu vstupuje Ford," řekl šéf týmu Raimund Baumschlager.
Švédská posádka měla k zisku titulu nakročeno již v loňském roce. Sezonu začali s novým speciálem dvěma impozantními vítězstvími. Pak však přišli chyby a na sympatické švédy zbylo nepopulární čtvrté místo v PWRC. "Jsem velmi potěšen tím, že opět můžu být součástí týmu BRR. Je to plně profesionální tým a mě práce s nimi velmi baví. Věřím, že můžeme být nejlepší. Budeme se snažit navázat na loňské zkušenosti a doufám, že náš pokrok bude znát. Cíl je jasný, titul SWRC," řekl Patrik Sandell.
Premiéru si celý tým odbude na únorové rally Sweden, která zahajuje letošní šampionát. Dříve než se posádka postaví na start své domácí soutěže, absolvuje důkladné testy mladoboleslavského speciálu Škoda Fabia S2000, které se uskuteční v průběhu příštího týdne.Kalendář podniků SWRC Sandell – Axelsson1. Švédsko2. Jordánsko3. Nový Zéland4. Finsko5. Německo6. Francie7. Velká Británie
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.