Spojení švédské posádky Patrik Sandell – Emil Axelsson, Red Bullu a speciálu Škoda Fabia S2000 rakouského týmu BRR Raimunda Baumschlagera bude fungovat i v letošním roce.
Celý tým, který nedoznává žádných personálních změn oproti minulé sezoně, se zúčastní sedmi podniků nově vypsaného poháru SWRC pro vozy specifikace S2000. "Jsme rádi, že se opět můžeme zúčastnit mistrovství světa. Budeme spoléhat na náš osvědčený tým a posádku Patrik Sandell – Emil Axelsson. Chceme se vyvarovat chyb z minulého roku a zabránit jim, pokud to bude jen možné. Ve dvojici Sandell – Axelsson máme posádku, která je schopna získat titul. Máme také výborný speciál Škoda Fabia S2000, který bude ještě v létě vylepšen na verzi Evo2. Šampionát bude letos velmi těžký a zajímavý i proto, že na scénu vstupuje Ford," řekl šéf týmu Raimund Baumschlager.
Švédská posádka měla k zisku titulu nakročeno již v loňském roce. Sezonu začali s novým speciálem dvěma impozantními vítězstvími. Pak však přišli chyby a na sympatické švédy zbylo nepopulární čtvrté místo v PWRC. "Jsem velmi potěšen tím, že opět můžu být součástí týmu BRR. Je to plně profesionální tým a mě práce s nimi velmi baví. Věřím, že můžeme být nejlepší. Budeme se snažit navázat na loňské zkušenosti a doufám, že náš pokrok bude znát. Cíl je jasný, titul SWRC," řekl Patrik Sandell.
Premiéru si celý tým odbude na únorové rally Sweden, která zahajuje letošní šampionát. Dříve než se posádka postaví na start své domácí soutěže, absolvuje důkladné testy mladoboleslavského speciálu Škoda Fabia S2000, které se uskuteční v průběhu příštího týdne.Kalendář podniků SWRC Sandell – Axelsson1. Švédsko2. Jordánsko3. Nový Zéland4. Finsko5. Německo6. Francie7. Velká Británie
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?