V boji o titul bude Mikko muset ukázat svoji formu hlavně na asfaltových soutěžích. K tomu by mu měl domoci patřičný tréninkový program.
Již od roku 2004 nebyl Sébastien Loeb poražen na žádné asfaltové rally. Pokud chce Mikko Hirvonen Francouze přemoci, musí se na asfaltových cestách ještě trošku zlepšit. Nakonec v roce 2010 budou v MS hned čtyři podniky na pevném povrchu.„Když jedu na šotolině, vždy vím, co auto udělá. Na asfaltu to tak úplně není. Bezpodmínečně potřebuji více tréninku na asfaltu s Robem,“ řekl Mikko pro Autosport (Rob Wilson je trenérem Mikka pro asfalt). Že to v roce 2010 bude jiné potvrzuje i šéf M-Sportu, Malcolm Wilson. „Zkusíme mu najít nějaké rallyové auto. Pak uvidíme, jak to funguje.“
Trénink na nějakém okruhu pro Mikka nepřipadá v úvahu. „Musím se hlavně naučit poznávat, kdy používat brzdy. Mezi okruhem a zkouškou je velký rozdíl. Myslím, že na okruhu bych věděl, když začít brzdit.“Také Malcolm pochopil, že pokud chtějí na asfaltu přemoci Citroën a Loeba, tak musí Mikka v jeho plánech podpořit. „V příštím roce nás čekají čtyři asfaltové soutěže a máme v plánu hodně testů. Společně s jezdci na tom chceme zapracovat, potřebují jednoduše více zkušeností,“ řekl Wilson. Pokud by se Wilsonovi podařilo ještě více zlepšit Mikka na asfaltu, mohlo by to pro něj v budoucnu znamenat mnoho titulů. „Jeho vývoj je fantastický. V letošní sezoně se Loebovi nikdo nedokázal přiblížit tak blízko. Doufáme, že v roce 2010 to bude ještě lepší. Mikko bude v roce 2010 ještě lepší,“ zakončuje optimisticky Malcolm Wilson.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?