Volkswagen zvažuje svůj vstup do MS v roce 2012, konečné rozhodnutí by mělo padnout v březnu příštího roku.
Šéf Volkswagenu pro motorsport, Kris Nissen, věří, že by 18 měsíců stačilo na vývoj nového speciálu WRC. Nicméně vstup značky do MS stále podmiňuje tím, že musí věřit, že se MS ubírá správným směrem. „MS na Volkswagen působí dobrým dojmem, ale pořád by to mohlo být lepší. Jednali jsme s FIA a také se zúčastněnými týmy, takže už docela přesně známe náklady, které bychom museli vynaložit. Rádi bychom ale viděli více značek a také maximálně 12 soutěží. Těchto dvanáct soutěží by ale mělo být tradičních, jako například Rally Monte Carlo,“ prozrazuje požadavky VW Nissen.
Současné Polo S2000 je dílem soukromých týmů
„Myslím, že naše požadavky jsou stejné, jako požadavky ostatních továren. Otázkou zůstává způsob realizace, ale to už věc FIA a ISC,“ pokračuje Nissen. Původně se mělo za to, že by VW postavil vůz WRC na bázi vozu Scirocco, to teď Kris Nissen zamítl. Podle něho by se mělo jednat buďto o Polo nebo Golf. S vývojem by mohl pomoci Carlos Sainz.„Od té doby, co se k nám připojil Carlos, jsme udělali velký krok vpřed. Carlos je totiž nejen skvělý soutěžní jezdec, ale také skvělý testovací pilot. Myslím, že ze všech našich jezdců by byl právě Carlos nejvíce schopný nám pomoci s vývojem vozu. Jsem přesvědčen, že z MS v rally neodešel proto, že by na to neměl, ale proto, že už dál nechtěl na této úrovni rally závodit. Věřím, že by se rád zapojil do testování a vývojových prací, ale už si nemyslím, že bych chtěl znovu v MS závodit,“ zakončuje Nissen.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?