Juniorský mistr světa a vicemistr světa produkčních vozů z letošní sezony usedne v příštím roce do nového speciálu z dílen M-Sportu Fordu Fiesta S2000.
Český pilot pojede kompletní seriál vypsaný pro vozy S2000 ve světovém šampionátu a s novou „zbraní“, která bude připravována v dílnách Jipocar racing, se objeví již na prvním podniku, únorové Švédské rally. "Fiestu jsem si vybral proto, že je to výborné a skvěle poskládané auto. Osobně se mi líbí to, jak se Ford angažuje v mistrovství světa a to, že má jasnou vizi, jak podporovat mladé piloty. Dalším významným aspektem je to, že se nová Fiesta dá přestavět na novou specifikaci vozu WRC, která bude platit od roku 2011," řekl Martin Prokop.Z toho, že si Martin Prokop vybral právě vůz postavený M-Sportem je nadšen i samotný šéf týmu Malcolm Wilson: "Jsem rád, že si Martin vybral právě náš speciál, protože se jedná o další posun v jeho kariéře. Těším se na naši spolupráci,". Kromě účasti v nově vypsaném šampionátu pro vozy specifikace S2000 by se Martin Prokop mohl s novým speciálem objevit i na vybraných podnicích domácího šampionátu. V úvahu připadá především start na Barum Czech rally Zlín, soutěži opět zařazené do kalendáře IRC. "V nové sezoně už se nebudeme učit. V mistrovství světa jsme toho najezdili hodně, a proto máme ty nejvyšší ambice. Bude záležet jen na tom, jak rychle se naučíme pracovat s novým autem. Jsem si ale jistý, že se nám podaří udržet standart, který jsme předváděli v letech 2008 a 2009. To znamená boj o stupně vítězů," doplnil Martin Prokop.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?