Tovární tým Škoda Motorsport se na lednové Rally Monte Carlo, prvním podniku sezóny 2010 seriálu IRC, představí se třemi továrními posádkami.
Stabilní členy týmu ve složení Hänninen - Markkula a Kopecký - Starý doplní ve třetím továrním voze francouzský vítěz seriálu IRC 2008 Nicolas Vouilloz. O svém spolujezdci se Vouilloz rozhodne během nadcházejících dnů.Michal Hrabánek, šéf týmu Škoda Motorsport, k angažování Vouilloze poznamenal: "Rally Monte Carlo je extrémně náročná soutěž a v nadcházejícím soutěžním ročníku jí přikládáme opět velkou váhu. Monte Carlo 2009 odstartovalo úspěšně náš nový projekt Fabia Super2000. Sezóna 2009 byla úspěšnou pro obě naše posádky a pro celý tým obrovskou motivací do dalších závodů. Jsem přesvědčen, že jsme tu podali dobrý výkon, na který bychom chtěli v roce 2010 navázat.Nicolas Vouilloiz je špičkový jezdec, což dlouhodobě dokazuje v šampionátu IRC a my jsme rádi, že pro tuto náročnou rally posílí náš tým. Jsem si jist, že významně pozvedne šance celého týmu Škoda Motorsport. Zároveň pevně věřím, že jeho angažmá bude marketingovým přínosem pro Francii, která je jedním z našich cílových trhů pro Fabii Super2000 a jedním z nejdůležitějších pro značku Škoda obecně. Společně s francouzským importérem vozů Škoda hledáme potenciální možnosti využití motorsportu jako špičkového projektu pro značku."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.