Tovární tým Škoda Motorsport se na lednové Rally Monte Carlo, prvním podniku sezóny 2010 seriálu IRC, představí se třemi továrními posádkami.
Stabilní členy týmu ve složení Hänninen - Markkula a Kopecký - Starý doplní ve třetím továrním voze francouzský vítěz seriálu IRC 2008 Nicolas Vouilloz. O svém spolujezdci se Vouilloz rozhodne během nadcházejících dnů.Michal Hrabánek, šéf týmu Škoda Motorsport, k angažování Vouilloze poznamenal: "Rally Monte Carlo je extrémně náročná soutěž a v nadcházejícím soutěžním ročníku jí přikládáme opět velkou váhu. Monte Carlo 2009 odstartovalo úspěšně náš nový projekt Fabia Super2000. Sezóna 2009 byla úspěšnou pro obě naše posádky a pro celý tým obrovskou motivací do dalších závodů. Jsem přesvědčen, že jsme tu podali dobrý výkon, na který bychom chtěli v roce 2010 navázat.Nicolas Vouilloiz je špičkový jezdec, což dlouhodobě dokazuje v šampionátu IRC a my jsme rádi, že pro tuto náročnou rally posílí náš tým. Jsem si jist, že významně pozvedne šance celého týmu Škoda Motorsport. Zároveň pevně věřím, že jeho angažmá bude marketingovým přínosem pro Francii, která je jedním z našich cílových trhů pro Fabii Super2000 a jedním z nejdůležitějších pro značku Škoda obecně. Společně s francouzským importérem vozů Škoda hledáme potenciální možnosti využití motorsportu jako špičkového projektu pro značku."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?