Na posledním letošním podniku IRC jsme mohli vidět letošního britského mistra Keitha Cronina. Tým by s ním rád pokračoval v příštím roce v IRC.
Účinkování letošního britského mitra Keitha Cronina sice skončilo na poledním podniku IRC nehodou, ale i tak se v italském týmu Procar ukázal v dobrém světla. Zástupce týmu Daniele Pelliccioni se vyjádřil takto: "Je poněkud obtížné již teď mluvit o tom, co budeme dělat příští rok, ale určitě se budeme snažit příští rok pokračovat v italském mistrovství s Abarthem a také bychom se chtěli ukázat v IRC. Existuje tato možnost a naším jezdcem by mohl být Keith."
Samotný řtiavdacetiletý Cromin k tomu dodává: "Chtěl bych jezdit v S2000, protože v tom je budoucnost rally. Několik podniků v IRC, to by bylo dobré, ale to záleží na penězích."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?