V neděli byly v Londýně uděleny výroční ceny Autosportu. Mezi jezdci rally toto prestižní ocenění získal vicemistr světa Mikko Hirvonen a nejlepším vozem se stal Citroën C4 WRC.
Pro Hirvonena je toto ocenění malá náplast na prohraný souboj o letošní titul mistra světa, který ztratil až v posledním podniku WRC ve Walesu. Hirvonen převzal cenu od mistra světa z roku 1981 Ari Vatanena.Finská legenda a neúspěšný kandidát na prezidenta FIA předal v Londýně ještě další cenu. Ředitel Citroën UK, Gary Savage, převzal z jeho rukou ocenění pro nejlepší soutěžní vůz roku, kterým se stal Citroën C4 WRC.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?