Belgický vrchol rally sezóny a pátý díl seriálu IRC změní v příštím roce název. Nejde ale o žádnou zásadní změnu, do názvu se pouze vloudí jméno nového hlavního sponzora, společnosti Geko.
Ta je v rámci belgického rallysportu velice aktivní, například podporuje něolikanásobného mistra Belgie, Patricka Snijerse. Smlouva byla podle informací od pořadatelského týmu Ypres uzavřena na dva roky. Alain Penasse, manažer Belgium Ypres Rally k tomu řekl: "Jsme velmi potěšeni, že můžeme spolupracovat se společností, jakou je Geko, která je silným partnerem s velkou dávkou pochopení pro rally."Iniciativa k této spolupráci navíc údajně pochází přímo od nového mecenáše, což je třeba zvlášť ocenit. Wim Soenens, šéf společnosti, navíc odtajnil, že společně s organizátory pracuje i na dalších formách spolupráce. "V současné době úzce spolupracujeme s organizátory Ypres na řadě akcí, souvisejících s touto událostí. Fanoušci rally o nich uslyší už brzy," řekl doslova.Geko Ypres Rally, jak zní nový název soutěže, se uskuteční 24. až 26. června 2010.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?