Již třetí jezdec oznámil svůj záměr startovat ve WRC Cupu (pohár vypsaný pro vozy S2000) s novým Fordem Fiestou S2000. Po Janne Tuohinovi a Xevi Ponsovi je tím třetím jezdcem Bernardo Sousa.
Bernardo Sousa, který pochází z portugalského ostrova Madeira, po dvou letech strávených v PWRC přestupuje pro příští rok do WRC Cupu. 22letý mladík chce tuto změnu využít i pro změnu vozu, když hodlá opustit Fiat Abarth Grande Punto S2000 a bude startovat s Fordem Fiesta S2000 vyvíjeným M-Sportem.Sousa by se měl objevit ve Švédsku, Jordánsku, Portugalsku, Německu, Francii, Japonsku a také ve Walesu. „Myslím, že každý mohl během letošní sezony vidět, že Punto už nebylo dostatečně konkurenceschopné. Jestli chceme bojovat o vítězství, tak musíme změnit stroj. Jsem si jistý, že Fiesta je nejlepší možným vozem na trhu,“ odůvodňuje výměnu auta Portugalec.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.