Již třetí jezdec oznámil svůj záměr startovat ve WRC Cupu (pohár vypsaný pro vozy S2000) s novým Fordem Fiestou S2000. Po Janne Tuohinovi a Xevi Ponsovi je tím třetím jezdcem Bernardo Sousa.
Bernardo Sousa, který pochází z portugalského ostrova Madeira, po dvou letech strávených v PWRC přestupuje pro příští rok do WRC Cupu. 22letý mladík chce tuto změnu využít i pro změnu vozu, když hodlá opustit Fiat Abarth Grande Punto S2000 a bude startovat s Fordem Fiesta S2000 vyvíjeným M-Sportem.Sousa by se měl objevit ve Švédsku, Jordánsku, Portugalsku, Německu, Francii, Japonsku a také ve Walesu. „Myslím, že každý mohl během letošní sezony vidět, že Punto už nebylo dostatečně konkurenceschopné. Jestli chceme bojovat o vítězství, tak musíme změnit stroj. Jsem si jistý, že Fiesta je nejlepší možným vozem na trhu,“ odůvodňuje výměnu auta Portugalec.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.