Petter Solberg by měl v roce 2010 přesednout z Citroënu C4 WRC do Fordu Focus WRC. Ptáte se proč? Protože měl dostat garantované od Fordu, že jeho Focus bude stejné specifikace, jako vozy továrních pilotů Hirvonena a Latvaly.
Odborný zdroj, Auto Hebdo, přišel s tvrzením, že se Petter Solberg pro rok 2010 rozloučí s Citroënem a bude startovat ve Fordu Focus WRC. Šéf továrního týmu Ford, Malcolm Wilson, měl totiž Norovi zajistit, že bude startovat sice s privátním Focusem, ale stejné specifikace jakou mají k dispozici Mikko Hirvonen a Jari-Matti Latvala.Toto byla podmínka, kterou si Petter Solberg kladl při jednání s oběma značkami, které v současnosti v MS působí, tedy že jeho vůz bude stejné technické specifikace, jakou mají k dispozici tovární piloti. Petter Solberg naposledy startoval s Focusem WRC v roce 2000.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?