Xevi Pons využije nově vzniklého WRC Cupu k jeho návratu do MS s vozem Ford Fiesta S2000. Jeho týmovým kolegou bude Janne Touhino.
Xavier "Xevi" Pons se vrací do WRC, respektive do od sezony 2010 nově zavedeného WRC Cupu. Pons bude v novém týmu nastupovat pod vedením bývalého spolujezdce Carlose Sainze, Luise Moyi, s vozem Ford Fiesta S2000. Jeho spolujezdcem bude Alex Haro a týmovým kolegou bude dřívější tovární jezdec Škody, Janne Tuohino. Potřebný finanční obnos by měl být zajištěn od farmaceutické společnosti Nupel.„Brzy učiníme oficiální oznámení, ale už teď mohu potvrdit, že se Xevi bude objevovat v příštím roce na tratích MS s Fiestou S2000,“ řekl Moya pro wrc.com. Ponsovým prvním závodem bude Rally Mexiko, ale v plánu jsou i soutěže jako Jordánsko a Nový Zéland. Další detaily tým ještě nezveřejnil. „Pro mě to bylo s ohledem na volné kokpity v sezoně 2011 nejlepší možností. Jsem extrémně motivován. Nová Fiesta bude v lednu dodána, pak okamžitě začneme s vývojovými pracemi, abychom byli připraveni na start sezony v únoru,“ říká Xavier Pons.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.