Vítěz posledního podniku IRC Kris Meeke musí vydržet v nejistotě další tři dny. Rozhodnutí zda bude oficiálně potvrzen vítězem či nikoli bylo odloženo na čtvrtek.
Meekeho speciál Peugeot 207 S2000 neprošel závěrečnou technickou přejímkou z důvodu nestandardní váhy přední nápravnice. Nestandartní díl byl dnes třikrát zvážen a po zjištění rozdílných hodnot byly do Skotska poslány nové sady klaibračních vah, kterými bude díl převážen. Výsledek by měl být znám ve čtvrtek. "Musíme být realističtí, pro rally je velmi důležité aby byl výsledek spravedlivý. Pokud mají organizátoři nějaké obavy z toho, že byly použity nestandardní součástky, mají právo vyšetřovat, lepší nežli dělat ukvapené závěry," řekl mluvčí společnosti Peugeot UK. "Jsem si naprosto jistý, že auto bude v pořádku," doplnil.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?