Dvojnásobný mistr země tisíců jezer a někdejší tovární jezdec mladoboleslavské Škody se vrací na tratě mistrovství světa.
Po třech letech absence ve světovém šampionátu se Tuohino vrátí se z brusu novým speciálem Ford Fiesta S2000, který si o uplynulém víkendu odbyl premiéru při rally of Scotland. Finský jezdec se s novou zbraní zúčastní nového poháru S2000 Cup, který je pro příští ročník WRC vypsán pro vozy kategorie S2000."Před novou sezonou jsem plný očekávání, byla to má nejlepší volba. Ford Fiesta S2000 dorazí do Finska začátkem ledna a já mám hodně motivace. Hned začnu testovat, abychom byli připraveni na začátek WRC, který se odehraje začátkem února ve Švedsku. Auto jsem ještě neřídil, zatím pracuji na fyzické kondici. Po 17 letech jsem oprášil motorku a startuji v hobby motokrosu, což je výborná možnost jak se dostat do kondice," řekl Janne Tuohino. V roli navigátora se vedle zkušeného Fina představí Markku Tuohino, který nemá vyjma Finské rally mnoho zkušeností, ale zase se na spolupráci velmi těší a začal také pracovat na fyzické kondici.Nový pohár pro vozy S2000 čítá 10 podniků, nicméně jednotlivé týmy si musí před začátkem určit sedm podniků, kterých se zúčastní. V tuto chvíli ještě není přesně jisté, na kterých podnicích dvojici J. Tuohino – M. Tuohino uvidíme. "Určitě začneme ve Švédsku, pravděpodobně pojedeme v Jordánsku, Portugalsku, Finsku a Walesu. Z asfaltových podniků si vybereme mezi Německem nebo Francií a poslední z trojice Mexico, Nový Zéland, Japonsko," doplnil Janne Tuohino.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.