Dvojnásobný mistr země tisíců jezer a někdejší tovární jezdec mladoboleslavské Škody se vrací na tratě mistrovství světa.
Po třech letech absence ve světovém šampionátu se Tuohino vrátí se z brusu novým speciálem Ford Fiesta S2000, který si o uplynulém víkendu odbyl premiéru při rally of Scotland. Finský jezdec se s novou zbraní zúčastní nového poháru S2000 Cup, který je pro příští ročník WRC vypsán pro vozy kategorie S2000."Před novou sezonou jsem plný očekávání, byla to má nejlepší volba. Ford Fiesta S2000 dorazí do Finska začátkem ledna a já mám hodně motivace. Hned začnu testovat, abychom byli připraveni na začátek WRC, který se odehraje začátkem února ve Švedsku. Auto jsem ještě neřídil, zatím pracuji na fyzické kondici. Po 17 letech jsem oprášil motorku a startuji v hobby motokrosu, což je výborná možnost jak se dostat do kondice," řekl Janne Tuohino. V roli navigátora se vedle zkušeného Fina představí Markku Tuohino, který nemá vyjma Finské rally mnoho zkušeností, ale zase se na spolupráci velmi těší a začal také pracovat na fyzické kondici.Nový pohár pro vozy S2000 čítá 10 podniků, nicméně jednotlivé týmy si musí před začátkem určit sedm podniků, kterých se zúčastní. V tuto chvíli ještě není přesně jisté, na kterých podnicích dvojici J. Tuohino – M. Tuohino uvidíme. "Určitě začneme ve Švédsku, pravděpodobně pojedeme v Jordánsku, Portugalsku, Finsku a Walesu. Z asfaltových podniků si vybereme mezi Německem nebo Francií a poslední z trojice Mexico, Nový Zéland, Japonsko," doplnil Janne Tuohino.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?