Již jistý šampión IRC, Kris Meeke, má mnoho důvodů proč chce vyhrát i v posledním podniku IRC, RAC MSA Rally of Scotland.
Britský pilot se chce stát prvním jezdcem v krátké historii seriálu podporovaného televizní stanicí Eurosport, který zvítězí v pěti podnicích za sezonu. Také chce vyhrát na památku zesnulého domácího mistra světa Colina McRae, na jehož domácí půdě se soutěž odehraje. Ale vůbec nejdůležitější důvod je ten, že se může jednat o vůbec poslední start za volantem speciálu Peugeot 207 S2000.
"Chtějí abych zůstal i v příští sezoně a obhajoval titul v IRC. Já osobně chci take zůstat, ale přiznávám, že mám dilemma," řekl Meeke. "Rád bych zústal v PSA (Peugeot + Citroen) a obhajoval titul v roce 2010 v IRC a v roce 2011 bych rád přešel do WRC, kde se změní pravidla. Ale PSA neumožňuje to, aby proti sobě soupeřili Peugeot a Citroen. Musel bych přejít do Citroenu, ale tam už mají Sebastiena Loeba a Dani Sorda a ještě k tomu mají v záloze Sebastiena Ogiera," doplnil Meeke. "Mluvil jsem s Olivierem Quesnelem, který má na starosti motorsport Peugeotu i Citroenu a ten chce, abych zůstal s Peugeotem v IRC a dále testoval Citroen, nic víc mi nemůže nabídnout. Něco jiného by asi bylo, pokud bych byl francouz," uzavřel Meeke.
Bude Skotská soutěž pro britského pilota poslední s Peugeotem 207 S2000?
Nicméně, úřadující šampión IRC má na stole další konkrétní nabídku. Nabídka není od nikoho jiného než od jednoho z největších konkurentů francouzké značky, mladoboleslavské Škody. Vše by se mělo vyjasnit v polovině prosince. A bude také záležet na rozhodnutí FIA s jakými motory se pojede v sezoně 2011, jestli to budou opravdu přeplňované motory o obsahu 1,6l. "Polovina prosince je jen šest týdnů před zahájením prvního podniku IRC. Je to dost krátká doba, ale já se nechci rozhodnou o budoucnosti jen na příští sezonu, důležitější je pro mě budoucnost v dalších letech," komentoval dilema Meeke.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?