Vítěz letošního ročníku Intercontinental Rally Challenge Kris Meeke se pilně připravuje na poslední soutěž rozvíjejícího se šampionátu, kterým bude Rally of Scotland.
Britský pilot od dnešního rána „vodil“ Peugeot 207 S2000 na skotských tratích a právě při jedné jízdě se mu přihodila nepříjemnost v podobě vylomené tyče řízení. "Bylo to celkem nevinné, trefili jsme ukrytý pařez v trávě celkem tři centimetry nad silnicí a vylomili jsme tyč řízení," konstatoval Meeke. "Opravdu to nebyl vážný problém, kluci dali vše do pořádku během patnácti minut a pak jsme mohli opět vyrazit na trať. Před startem soutěže se cítím opravdu výborně a na start se těším," dodal Meeke.
Dnes absolvoval test i jeho největší konkurent v boji o možný triumf na skotské soutěži, Guy Wilks, který pro změnu v jiné části Skotska proháněl Škodu Fabia S2000.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?