Podle magazínu Autosport šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, ještě nerozhodl, kdo pojede na lednové Rally Monte Carlo s novou Fiestou S2000. Jednat by se ale mělo buďto o Mikku Hirvonena, Matthewa Wilsona a nebo Markka Märtina.
Očekává se, že podnik, jehož sídlo je ve Valence, bude ostrým debutem Fiesty S2000. Šéf M-Sportu ale s rozhodnutím, kdo se posadí za volant, nikterak nespěchá. Rozhodnout by se snad mělo až po prosincovém testu, kde vůz budou řídit Matthew Wilson a Markko Märtin.„Na Monte pojede buďto Mikko, Matthew nebo Markko. Zatím není nic rozhodnuté, ale Monte je náš cíl, kterého se chceme zúčastnit,“ nastiňuje plány Fordu Wilson. Matthew Wilson minulý týden jako vůbec první jezdil s novým vozem na asfaltu. Testy se odehrály na jihu Francie a Španělska.
Vrátí se Märtin k závodění například v IRC?
Zatím oznámil Craig Breen, že má zájem o koupi vozu Ford Fiesta S2000 z dílen M-Sportu. Je tak vůbec prvním veřejně známým uchazečem o tento vůz. Breen by vůz využíval ke startům v britském šampionátu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?