Podle magazínu Autosport šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, ještě nerozhodl, kdo pojede na lednové Rally Monte Carlo s novou Fiestou S2000. Jednat by se ale mělo buďto o Mikku Hirvonena, Matthewa Wilsona a nebo Markka Märtina.
Očekává se, že podnik, jehož sídlo je ve Valence, bude ostrým debutem Fiesty S2000. Šéf M-Sportu ale s rozhodnutím, kdo se posadí za volant, nikterak nespěchá. Rozhodnout by se snad mělo až po prosincovém testu, kde vůz budou řídit Matthew Wilson a Markko Märtin.„Na Monte pojede buďto Mikko, Matthew nebo Markko. Zatím není nic rozhodnuté, ale Monte je náš cíl, kterého se chceme zúčastnit,“ nastiňuje plány Fordu Wilson. Matthew Wilson minulý týden jako vůbec první jezdil s novým vozem na asfaltu. Testy se odehrály na jihu Francie a Španělska.
Vrátí se Märtin k závodění například v IRC?
Zatím oznámil Craig Breen, že má zájem o koupi vozu Ford Fiesta S2000 z dílen M-Sportu. Je tak vůbec prvním veřejně známým uchazečem o tento vůz. Breen by vůz využíval ke startům v britském šampionátu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?