Podle magazínu Autosport šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, ještě nerozhodl, kdo pojede na lednové Rally Monte Carlo s novou Fiestou S2000. Jednat by se ale mělo buďto o Mikku Hirvonena, Matthewa Wilsona a nebo Markka Märtina.
Očekává se, že podnik, jehož sídlo je ve Valence, bude ostrým debutem Fiesty S2000. Šéf M-Sportu ale s rozhodnutím, kdo se posadí za volant, nikterak nespěchá. Rozhodnout by se snad mělo až po prosincovém testu, kde vůz budou řídit Matthew Wilson a Markko Märtin.„Na Monte pojede buďto Mikko, Matthew nebo Markko. Zatím není nic rozhodnuté, ale Monte je náš cíl, kterého se chceme zúčastnit,“ nastiňuje plány Fordu Wilson. Matthew Wilson minulý týden jako vůbec první jezdil s novým vozem na asfaltu. Testy se odehrály na jihu Francie a Španělska.
Vrátí se Märtin k závodění například v IRC?
Zatím oznámil Craig Breen, že má zájem o koupi vozu Ford Fiesta S2000 z dílen M-Sportu. Je tak vůbec prvním veřejně známým uchazečem o tento vůz. Breen by vůz využíval ke startům v britském šampionátu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.