Podle magazínu Autosport šéf M-Sportu, Malcolm Wilson, ještě nerozhodl, kdo pojede na lednové Rally Monte Carlo s novou Fiestou S2000. Jednat by se ale mělo buďto o Mikku Hirvonena, Matthewa Wilsona a nebo Markka Märtina.
Očekává se, že podnik, jehož sídlo je ve Valence, bude ostrým debutem Fiesty S2000. Šéf M-Sportu ale s rozhodnutím, kdo se posadí za volant, nikterak nespěchá. Rozhodnout by se snad mělo až po prosincovém testu, kde vůz budou řídit Matthew Wilson a Markko Märtin.„Na Monte pojede buďto Mikko, Matthew nebo Markko. Zatím není nic rozhodnuté, ale Monte je náš cíl, kterého se chceme zúčastnit,“ nastiňuje plány Fordu Wilson. Matthew Wilson minulý týden jako vůbec první jezdil s novým vozem na asfaltu. Testy se odehrály na jihu Francie a Španělska.
Vrátí se Märtin k závodění například v IRC?
Zatím oznámil Craig Breen, že má zájem o koupi vozu Ford Fiesta S2000 z dílen M-Sportu. Je tak vůbec prvním veřejně známým uchazečem o tento vůz. Breen by vůz využíval ke startům v britském šampionátu.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.