V kalendáři pro rok 2010 je i Rally Turkey. Změna je však v místě konání, soutěž se stěhuje z Antalye do Istanbulu. Pojede se v tak na dvou kontinentech.
Turecká rally měla doposud pevné místo konání v Antalyi v jihozápadním Turecku. Od roku 2010 by se měla z turistické oblasti přesunout k Istanbulu. Tímto přesunem se tak soutěž dostane k více potencionálním divákům, když v oblasti kolem Istanbulu žije až 12 milionů lidí.
Zkušenosti jednotlivých jezdců se soutěží tak budou pryč, protože se pojede na úplně nových zkouškách.
"Jsme potěšení rozhodnutím pořadatelů turecké rally. Servisní park budeme mít v Evropě a pojede se v Asii - to je fantastické. Přesně toto jsme chtěli ve WRC vidět," říká Simon Long z ISC (promotér WRC).
V roce 2010, konkrétně v dubnu, se tak můžeme těšit na velmi zajímavou soutěž.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.